Szinte minden cégnek hasznos lehet a Google Ads szolgáltatása, amely lehetőséget biztosít számunkra a Google találati listáján hirdetések megjelenítésére, a Google Display hálózatában való banneres hirdetésre, a YouTube rendszerében videóhirdetésre és a mobilalkalmazás áruházakban alkalmazáshirdetésekre.A Google Ads kulcsszavas hirdetéseinek a nagy előnye, hogy beállíthatjuk azokat a kulcsszavakat, amelyekre a leginkább potenciális ügyfélkörünk szokott keresni és a hirdetésünk így a számukra fog megjelenni. Fizetnünk csak akkor kell, ha valaki rá is kattint a hirdetésre, tehát a rendszer CPC alapú (cost-per-click). Azt, hogy mennyit is kell fizetni egy-egy kattintásért a Google Ads rendszerében, kulcsszavanként változik. Vannak olyan keresési kifejezések, amelyekre pár forintért hirdethetünk, de vannak olyanok is, amelyekre akár ezer forintba is kerülhet egy kattintás.
Ha ez még nem elegendő, akkor beállíthatunk banneres (képes) hirdetést is a Google Ads Display hálózatában, így népszerű, nagy látogatottságú portálokon is meg tudunk jelenni a hirdetésünkkel, ami brandépítésnél nem elhanyagolható. Még ennél is nagyobbat szólhat, ha rendelkezünk image videókkal és azokat a YouTube rendszerében állítjuk be videóhirdetésként. Erre is lehetőséget biztosít ugyanis a Google Ads rendszere.