Magyarországon több vállalkozás is foglalkozik székhelyszolgáltatás, könyvelés, cégalapítás és ehhez kapcsolódó ügyekkel. Ilyen cégnél nagyon fontos az üzleti alázat, hogy észrevétlenül a háttérbe maradjon és korrekten az ügyfél érdekeinek megfelelően dolgozzon. A leuralni akaró, arrogáns, erőfitogtató szolgáltatókat hamar otthagyják. Az adott cégnek első sorban fontos tisztába lennie, hogy mit jelent a szolgáltatás, azaz az ügyfele bizalma, az alkalmazkodás, a pontosság és hogy ő van az ügyfeléért nem pedig fordítva, sőt kölcsönös. Egy székhelyszolgáltatónak olyan szakemberekkel érdemes berendezkednie, akik emberileg empatikusak, szeretik a szakmájukat, soha nem viselkednek az ügyfeleikkel unottan, érdektelenül és fáradtan. A gyakorlatban a pontosság, gyorsaság és korrektség legyen rájuk jellemző. Az információkat, a leveleket haladéktalanul, lelkiismeretesen juttassák el az érintettekhez, a kedves, célratörő segítségnyújtás mindig kifizetődő. Ügyfeleik számára legyenek állandóan elérhetők. Fontos, hogy egy székhelyszolgáltató soha ne kezelje féllegálisnak a tevékenységét, de ne is művelje így. Az ilyenek előbb-utóbb lebuknak és magukkal ránthatják az ügyfeleiket is. Az uralkodó légkőr is nagyon fontos, senki nem kedveli a belső viszályoktól, széthúzásoktól forrongó szolgáltatókat. Aki megtalálja a korrekt székhelyszolgáltatót, az biztosan kitart mellette még akkor is, ha esetleg lehetősége lenne váltani költséghatékonyabb szolgáltatóra.